Thursday, June 23, 2005

看你的第一眼


我昨晚見到BODY(Bosco's Daddy) & BOMA (Bosco's mother),佢地一見到我o向度驚叫......嘩......你好細呀,你好得意呀........我食完奶鬼死咁眼訓,嘈到我0Y, 第時去到你地屋企千奇唔好咁嘈添呀, 唔係嚇親我唔識肥架

5 comments:

Anonymous said...

波仔,

你真幸福! 爹娘咁快幫你攪了個'貓'網頁! 仲好靚tim! 我知近來我好忙, 可能沒有以前咁多時間照顧你同哥哥妹妹, 請你體諒奶娘.........自己要乖呀! 去到'BODY & BOMA"度唔好激佢地, 記得食多D嘢和懶D呀 >.@

Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

波仔,

你想肥, 最緊要要你BODY 同BOMA逐粒糧餵你, 唔係就唔輕香嘞!

你個同父同母嘅哥哥仲大件頭過我, 千祈唔好失禮我哋, 我係大婆仔, 唔好話我哋奶娘克薄二奶仔呀!

你個friend阿爽都唔少嘢喎!

大大佬

Bosco & Ryan said...

你地放心, 我會日食夜食谷肥自己, 唔會令你地失望

Anonymous said...

喂波仔,
我係Auntie呀!我果日都有去睇你架!我都有份o係後面嘈架!不過你Body同Boma仲嘈之嘛!
你真係好細好得意喎!極其望快d可以同你抱抱....

Anonymous said...

波仔,

波仔快高長大呀, 波仔好得意呀, 好期待你就快返到屋企的日子 =^^=