Tuesday, August 02, 2005

成個老襯..........從此被困

Posted by Picasa BODY整左防蚊網,我既生命已經得到保障

2 comments:

Ming said...

波子dee dee,
好羡慕你啊!你BODY同BOMA對你真係好好好好呀!你睇!你貓未到,佢地已經為你準備好晒所有o野。佢地真係好細心好體貼呀!又有貓抓樹、又有寵物袋、又有防蚊網...等等等等,嘜都整好晒黎迎接你o既來臨,簡直係廿四孝父母呀....羡慕死我了。你睇我爽媽,我就黎一歲了,屋企仲未有防蚊網呀,平時我睇窗外d雀仔時成日都提心吊膽架!諗起都恐佈呀..

Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

波仔,

你屋企好好view呀, 好開揚呀! 你就好啦, 我屋企向西南, 日頭好鬼熱架! 仲有呀, 我屋企嗰兩個阿四從來都冇稔過裝蚊網, 我有兩次都差D趺落街呀!唯一我屋企最正就係個窗台特大, 窗又特大! (大少, 你就好咋, 我買樓嗰時俾多好多$架!)