Tuesday, August 29, 2006

去旅行















波媽終於幫我換了身分證, 請問各位團友想由邊度開始玩呢?

5 comments:

Anonymous said...

波哥!!點解戴著帽拍照...出入境都好麻煩呀..

Anonymous said...

Junlge真係醒目, 即即稔到戴帽出入境好麻煩!!!!

你哋有咩提議去邊呀? Go Go會唔會想有多靚d女嘅地方呀? 好似韓國都唔錯呀, 委內瑞拉好唔好??? 我哋話晒都係喺異國嚟啦!!!!

Christy said...

我話呢,去邊度都冇所謂,不過係唔係可以飛起班貓奴一齊去玩架,如果唔係我怕佢地掛住去 shopping,要我地陪跑咪死?

Anonymous said...

貓姐姐..無咗班貓奴...邊個同我地找數呀!

Bosco & Ryan said...

咁多位, 查實我地張身分證只有澳門可以去, 未有passport又點出國呢?? 我地諗得太多了!