Monday, October 02, 2006

一年一度





波子:波媽,你拎緊d咩出黎呀?
波媽:拎到出黎你咪知囉!















波子:嘩!好似吾方好野喎..... 你你你仲乜又拎個去街袋出黎呀?











波媽:無乜特別事,只係你夠期打一年一度防疫針啫,無雖咁驚青喎!
波子:(唔係你打你梗係唔驚啦)
波子:最終逃不過,要哩埋入袋任人愚肉..嗚..嗚..嗚.. 嗚..呢度好多唔似我個樣
o既貓行來行去...好驚呀!
   











同場加影 - GoGo D靚相掛左o向診所做 model , 每次有人行埋去我就即刻認細佬, 好威呀!

3 comments:

Anonymous said...

嘩! 好犀利呀! go go 做埋model呀!

波仔, 既然兩兄弟都幫襯, 你都將你d相post埋吖, 做生招牌, 然後叫vet免費送你哋打針都好嘛!

Christy said...

阿哥,我都要打針喇!本來1號要打架喇,不過班貓奴唔記得左,真係無鬼用,呢個星期六就劫數難逃,好驚呀~~~~~~

Anonymous said...

波哥...你發福咗.唔好意思.我以為你想侵佔我 D 地盤.所以發惡.唔好生氣.好巴打