Tuesday, November 13, 2007

只怪我的右手唔爭氣













讓看我blog的人失望真不好意思, 只怪我的右手受傷了, 因此不能亂動, 直至今日拆了線才跟大家交代一聲! 手托依然健在至2星期後才可除掉!

我2隻貓仔到了新環境一切ok! 波子還來一個斷頭臺作新屋開場.................(相是矇了點, 因為我只能用左手按制, 一定有點手震啊!)




3 comments:

Anonymous said...

波媽,

你仲要帶住呢個嘢呀? 哎!真辛苦呀!

波子睇嚟好鍾意個新傢俬喎, 佢個樣好cute呀!

Wendy Tso said...

波媽,

辛苦了! 快休養好為他們兄弟拍多些照片吧!

波子又增磅了???

下次我要看銀子照 :)

Christy said...

波媽,希望妳早日康復,我要黎妳新屋玩呀~~~