Saturday, August 23, 2008

誰與爭"袋"

話說隔離blog講到貓地好鍾意爭袋入,菲菲跟葆葆爭,大少跟papa爭。今日我家波子都有霸住個袋訓,不過霸左成日都無貓同佢爭,於是我咪拎走佢訓開個袋同佢爭吓‧

爭完呢個袋, 佢又去個瘋澤膠袋霸一餐, 對我黎講佢簡直係無聊, 我今次無佢咁好氣, 自己爭飽佢啦

5 comments:

Anonymous said...

係唔係佢悶得濟, 以為你會同佢爭, 所以特登去霸下咋? 不過呢期阿cret成日都搞我電腦枱面裝住d cable嘅膠袋, 明明上面有嘢"澤"住, 都要用口咬又用手拍同摷個袋, 搞到張枱亂晒, 就係度瞓, 比佢激死!

Anonymous said...

我覺得波仔好醒目,識得簡個鮮艷橙色o既"瘋澤"袋嚟襯,同波仔o既膚色雙影成趣,非常特出。相反,波媽個啡色袋,同波仔膚色相近,坐左埋去變成保護色, no good no good!!! 肥波,好嘢!

Anonymous said...

我估佢係喺度監視隻老鼠, 咪比佢走咗去泳池呀!

菲菲 said...

真係好悶咁喎....不如過黎我樹同菲葆爭黎一份一齊玩啦!XDD

Wendy Tso said...

爭咩丫......爭! 拎黎做賴尿牛丸啦, 笨~
以上發言與我無關, 純粹亂黎.
波媽咁大個人仲同波子爭野玩, 醜死鬼!
我"巴黎"就成日同貓貓爭野玩比我鬧喇, 點知原來佢得個樣, 早排比人地細B蝦返轉頭, 仲比細B咬佢條尾咬到"嗚,嗚,嗚"喊tim呀!

註解:"巴黎" = Paris