Saturday, December 20, 2008

一年一度注射防疫針

又過了一年, 波子今個月已夠期打針, 本想每隔3年才去一次, 適逢波子近排胃口不太好, 不如打針順便見見醫生囉 ! 波子已有成個月唔太願食糧, 不知是食厭了almo nature抑或有心事?? 今日磅重只有5.2kg, 上年的紀錄是5.6kg啊! 其實他食得小唔緊要, 至怕越來越唔想食就弊家火. 不過最近試過契爺的好介紹ANF的糧又有dd反應喎, 希望慢慢提起佢嘅食慾食回多點點啦 ~_~



聖誕臨近, 祝大家有個難忘愉快開心溫馨的聖誕節!!

4 comments:

Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

醫生有冇講咩呀? 瘦左咁多嘅? 阿cret剛剛磅完係6.1-6.2kg呀!

我第一中個聖誕願望係希望波子開心快樂!
第二個係大家d貓貓身體健康啦!

菲菲 said...

我第一中個聖誕願望係希望波子開心快樂!
第二個係大家d貓貓身體健康啦!
x 2 .....
係呢, 醫生點講呀?
moon,你得閒抱住波子傾下計或者玩下啦,講咩都無所謂,最緊要每晚都有點私人時間比波子,等佢知道你是錫佢的.

Anonymous said...

多謝miss four & 菲菲的願望! 醫生無特別野講,都係果幾句:留意住波子係咪仲未肯食野,再唔食就驗小便加驗血!!!
佢其實又未至於一粒都唔食,所以我會每晚同佢傾計(哦到佢食返正常為止XDDD)

Christy said...

不如妳睇下波子係唔係有牙石丫,Christy最近都唔太肯食野,不過洗完牙仔之後即刻開胃番哂呀!妳知啦,佢地一齊出世架喎,有可能係同一個問題呀~~~