Sunday, November 01, 2009

正日那天


今年生日正日那天人在大阪,雖然唔係同最想嘅人一齊過,

但同事們都待我不薄,晨早留留去便利店買條卷蛋,
話晒都係made in Japan先啦,寧捨好食架啫 ^^


(留意: 我許願時後面好多路人甲乙丙行來行去@@ 乜我許左好耐咩佢地咁唔耐煩嘅 :()
是日行程去清水寺,第一次到訪梗係要入鄉隨俗
飲下寺水,保佑自己快高長大啦!






後話: 一向去旅行都唔會行乜寺物寺,覺得老套兼悶無野睇。

唔通真係年紀大? 今次覺得清水寺好好行,仲嫌唔夠喉 =.=""

其實主要清水寺附近成條街有好多貓產品,

啱晒我地貓奴shopping,可惜今次只可精選幾間行下,

唯有下次自己再黎過啦 ~~

2 comments:

菲菲 said...

我都好鍾意行清水寺架!去過兩次都行到天黑!!

爽媽 said...

你d同事好好啫, 咁有心思, 係條蛋糕上面自制寫名,好有心思呀!!! 羡慕ing....