Friday, December 30, 2005

醜死怪


細佬攞第一我只得第八......醜死怪lu......拎條彩帶遮醜先!!!

3 comments:

Anonymous said...

波哥...
果日我係你隔離..點解你鬧我呀.不要那麽兇..我地係好巴打....
今天日上我又疴又吐.媽咪又帶我看醫生.我很怕.波哥救我.醫生咭左我四次..第一咭..抽腹膜水.痛得要命.第二和第三咭..注射止吐及止疴針藥...第四咭要驗血..可恨的醫生..刮去我下巴毛..給我後爪爪傷..我很怕..在診所等左個幾鐘...好彩報告話身體器官無事...唉!唉!今晚唔准食嘢..醫生話我可能身體弱,係會展感染病毒...我好驚呀..
細佬高高上

Bosco & Ryan said...

細佬,你無事嘛,聽到你咁樣真係心都痛埋,你好好休息唔好玩住,等你好返我地拉大隊黎探你.......

Anonymous said...

波哥.
今天可以食糧..肚子不太舒服..可恨那獸醫.刮去下巴毛...很難看..佢話要等個多月就沒事,,
無法啦..
波哥..都唔幾時好似哥哥大少同你..妹妹cristy個頭咁大,羨慕死!
歡迎到訪...