Wednesday, February 20, 2008

13.01.2007 - 19.02.2008


銀子在2月19日晚上10時走了, 好多謝有咁多契爺契媽陪住佢走人生最後一段路, 佢已經心滿意足! 他比流浪貓已幸福得多, 我可以曾經擁有銀子也比任何人幸福得多. 明日又是新的一天, 在此跟曾為銀子傷心或哭過的朋友說聲: 對不起! 也跟奶娘說聲: 對不起, 我不能將你的孫兒撫養成人!

8 comments:

Anonymous said...

緣起緣滅.緣聚緣散.愛有始有終.讓銀子在七色彩虹橋上.祝福波媽波爸永遠幸福快樂..感謝你們悉心照顧.路途遙遠.銀子珍重.

Anonymous said...

銀子是一個乖孩子,能夠陪住銀子走完人生最後一段路係我o既榮幸! 我祝福銀子, 希望你在彩虹橋上無憂無慮,幸福快樂!! 銀子,你可愛的模樣永遠都會留o係我心中的,安心上路吧...永別了....

Wendy Tso said...

我很無奈亦十分遺憾自己什麼也幫不到銀子和你們. 我要你們勇敢去面對, 但其實最不敢面對的是我自己......對不起!
謝謝你們對銀子的愛, 他一定能感受得到! 謝謝所有陪他走完最後一段路的COOLOOK成員
!

銀子 你不會是孤獨的, 你將永遠擁有我們的愛和祝福. 安息吧!

Anonymous said...

再見銀子! 包包會在彩虹橋上照顧你, 你媽媽今天亦會帶你回家, 你可以做一個永遠無病痛,只有歡樂的孩子. 契爺唔會忙記你, 你都要記住契爺, 希望日後有緣跟你再相見...永遠懷念你!

Anonymous said...

銀子係一個好乖嘅小朋友,我相信佢會好好照顧自己!包包己經彩虹橋接左銀子,仲同佢玩得好開心!波媽波爸,你地放心啦!銀子唔駛怕,你的爸媽今日便會接你回家!我永遠都係你的契爺,你永遠都係我嘅乖契仔!保重啦,不用掛心!彩虹橋再見!

菲菲 said...

銀子,再見了,永遠掛念你.
moon,保重.未及細味你的文字,眼淚已忍不住流下.....

Anonymous said...

貓貓為我們帶來很多歡樂, 作為一個主人, 我們也必須負起責任, 盡力照顧他們, 係佢病嘅時候, 提供最好嘅醫治, 不眠不休照顧佢, 但喺佢最辛苦嘅時候, 都必須作出勇敢嘅決定, 比佢舒服咁走. 這真不是容易的決定, 但係boma都一一做到! 在我眼中, 她真的萬個不願意送他走, 總想找個方法把他留得更久, 奈何方法用盡, 要走的總是要走......

我成日都覺得, 在生嘅其實比走左嘅更痛苦更辛苦, 因為銀子仍然活在boma腦海同記憶裡, 每每遇到一d情節就會觸動佢嘅傷疤,但願boma可以早日從新振作, 陪伴波子繼續開心過每一天, 呢個可能係銀子嘅心願!

Anonymous said...

對不起,昨天晚上因為要在公司eventon duty,未能親身送銀子一程,好唔安落...
不過我肯定銀子現在已在彩虹橋上快樂地玩耍,並在祝福曾經給他一段美好時光的主人和玩伴。